Sneen lå meterhøjt (ahh - i hvertfald omkring 15 cm
)
da Søren, Knud V, Henning, Knud E, Bente og Julle
Drog afsted til SegWorld - for at more os en times tid på de to-hjulede
![]()
Og efter en kort instruktion i Segway'ens
fortræffeligheder
så var det ellers for fuld fart
![]()

Og
lad mig lige undskylde kvaliteten af billederne
Jeg skal vist have fordelt "leverpostejen" lidt inden næste gang
![]()
Så "nyd" nu billederne (så godt det kan lade sig gøre)
De giver ikke rigtig noget indtryk af hvor sjovt det rigtig er (alligevel
)
Men ellers se denne lille "filmstump"
- den er blevet rimelig ![]()
En fantastisk aften - hvor vi allesammen fik "en på
opleveren" ![]()
Ikke mindst når der er indlagt flere "prøver" som man kan
prøve kræfter med
Og selvom man undervejs jo ikke aner hvordan det er gået - så er det meget sjovt
at se resultatet bagefter
![]()
Og du kan da også se hvordan det gik (resultatet)
- og hvis man ikke er med på listen - så er det enten fordi man ikke prøvede
eller fordi man "dumpede" under prøverne
![]()
En oplevelse rigere
![]()

Sådan
kommer du rigtig godt i gang med sæsonen 2013
![]()
Tirsdag, den 15. januar 2013 - kl. 19.15 er der bestilt plads til dig i "SegWorld".
Vi skal køre fra kl. 19.15 - kl. 20.00 - og det betyder, at vi skal være derude kl. 18.45.
Og hvor ligger "SegWorld" så henne: Søren Nymarks Vej 8A, 8270 Højbjerg (Århus S)
Og
hvorfor skal du så være der en halv time før:
* Først skal du skrives ind
*
Du skal iføre dig udstyret: Hjelm, Handsker og Albuebeskyttere
*
Så skal du lige lære at køre på en SegWay
*
Og endelig får du lige gennemgået banen før du bliver sluppet løs på egen
hånd
Har du prøvet det før - så kan du nøjes med de to første punkter
![]()
Er
det svært - NEJ - alle kan være med - så derfor "Frusiler"
- I kan også godt sætte "x" i kalenderen
Da vi skal bestille plads - så er sidste tilmelding (til Julle) søndag, den
6. januar (ellers må du selv bestille
(8614 1600)
)
Det koster kr. 290,- for en 45 minutter (inkl instruktion) + kr. 10,- for handsker (hvis du ikke selv medbringer)
Og jeg lover dig - det er "knaldhamrende"
skægt ![]()
Der er både almindelig bane - bjergbane - slalombane - balancebane - og banen
for "eksperterne" ![]()
Og ved du hvad det bedste er: Banen er indendørs - så vi er ikke afhængige af
vejret.
Så - ud af busken - og op SegWay'en
![]()
Du skal dog lige være opmærksom på deres regler
:
På gensyn

| Deltagerliste | Bil |
| Julle (kører 18:00) - tlf. 2674 8113 | 1 |
| Bente | 1 |
| Hans | 2 |
| Knud E | 2 |
| Henning (kører 17:45) tlf. 4034 1382 | 2 |
| Knud V | 1 |
| Søren Sørensen | 2 |
(Aftal lige selv eventuel fælles transport
)