
Desværre
blev MC-Gymnastik aflyst - og det måtte der jo så rådes bod på
![]()
Så vi fik hurtigt stablet en lille tur til Hov på benene (171 km)
Og det blev jo så ad den nærmeste omvej (selvom det ser lige ud på kortet
)
Små lækre snoede veje (endda et stykke på grus ved Ravnsø)
og de snoede sig ikke kun - det gik skam også op og ned
(og GPS'en siger endda at vi var under havets overflade
)
Og
vi endte med at blive "et mindre pænt selskab"
![]()
Den eneste der mangler på billedet er fotografen (det er Aage
)
Ud over grusvejen ved Ravnsø - trillede vi også langs med Stilling Sø - og
forbi Vilhelmsborg
inden vi lavede et lille Pit-stop ved Norsminde
Men så tog vi også de sidste 12 km til Hov i et sting
![]()

Skulle
vi have pølser er hva' - det blev til pølser
![]()

Men
ellers nød vi bare havnen i Hov
Og hinandens selskab ![]()
Og
efter at have indkøbt 1½ kg ny Samsø-kartofler tog vi vejen langs med nordkysten
af Horsens Fjord
Her kunne vi ikke stå for fristelsen - vi skulle lige have en is på Alrø
![]()
Og mens vi nød isen - kunne vi i det fjerne se en stor rovfugl søge efter
føde
Måske nogen i klubben kan sige hvad det er for en (tror selv at det er en
rørhøg
)
Resten af vejen (fra Horsens) gik ad landevejen - uden klip og blitz
![]()
En oplevelse rigere ![]()
