
MC-om-Dagen
kører på hverdage - men kun når solen skinner
![]()
Og det foregår under kyndig ledelse af Peter Mikkelsen
Og han havde denne gang lavet en lille lækker tur syd for Silkeborg
![]()
105 km - men til gengæld med hyggelige "stoppesteder"
Og så foregik det hele imellem 40 og 100 meter OVER havets overflade
![]()


Første
stop - Formiddagskaffe ved Torup sø
Og glemte jeg at sige, at vi var 10 fossile m/k'ere
![]()
Det her - det er jo livet
Kan man forestille sig noget bedre (ahh-jo - med lidt god vilje
)
Men godt er det

Og
så - denne gang kørte vi 14,2 km - i ét hug
![]()
Men så var det jo også tid til den hjemme-vel-smurte madpakke
Og også denne gang var det med søudsigt - nemlig Rørbæk Sø
Og smager det godt, når man nu også er i godt selskab - YES
![]()


Ved
Mattrup gods var vi lige inde i skoven og se
familiegravstederne
Og så ellers lige ind og smugkigge på selve godset
Må nok sige at det trænger til en kærlig hånd
Sidste sting gik ad to af de bedste MC-veje i vores område
nemlig: Sdr.Vissing-Addit - og Gl.Ry- Salten
![]()

Sidste
stop blev hos Julle, hvor vi da lige skulle beundre den glaskunst som Kirstens
søn Dan har lavet ![]()
Det er nemlig det der udgør rækværket på Julles Balkon
Og hvis jeg (Julle
) selv skal sige
det - så er det ik´så ring' endda
Herligt at vi sådan har en iniativrig førerhund, der laver nogle herlige
hyggeture ![]()
Så tak til Peter for en vel tilrettelagt tur
En oplevelse rigere
![]()
